Freya house – Solna soba

VODENE VADBE

NIRVANA - NOVA OBLIKA SPROSTITVENE VADBE

JE UČINKOVITA KOMBINACIJA PILATESA, JOGE IN RITMIČNEGA DIHANJA NA CHILLOUT GLASBO, KI UM OZDRAVI STRESA TER OBLIKUJE TELO.

Čas in prostor, v katerem živimo, sta naravnana k vedno večji storilnosti, ki nas vodi v izgorelost. Uporaba antidepresivov v zadnjih letih strmo narašča. Medicinska stroka ugotavlja zaskrbljujoče dejstvo, da kar 80% populacije ne diha pravilno.
Dihanje večine je plitko in nezadostno, saj se uporablja le zgornji del pljuč. Zavedanje o pomembnosti pravilnega dihanja je skupino strokovnjakov privedla do kreiranja nove vadbe Nirvana Fitness. To je antistresna glasbeno-gibalno-dihalna tehnika.
Nirvana Fitness je telesni in mentalni detox, saj kombinacija pilates in joga razteznih vaj poskrbi za učvrstitev celotnega telesa. Ritmično dihanje ob hipnotični chillout glasbi pa uravna dihanje. Dnevni dihalni ritem tako postane upočasnjen in globok. Sočasno s tem ko spremenimo vzorec dihanja, tehnika vadbe Nirvana Fitness vpliva na spremenjeno in izboljšano presnovo. Z vadbo povečamo tudi količino kisika in energije v telesu, zaradi česar dobimo čvrsto in gibljivo telo.
Vse kar je potrebno, je, da se prepustimo in posvetimo dihanju, ki ga spremlja sproščujoča glasba. Skozi vse druge elemente nas vodi vadba sama. Rezultati so pokazali, da s pozornim dihanjem lahko svoje počutje izboljšamo za kar 400 %, s čimer zagotovo povečamo tudi svojo storilnost. Pravilno dihanje vpliva na celostno podobo našega življenja. Podaljšuje našo življenjsko dobo, saj generiranje celic odpravlja kronične bolečine v telesu.
Vadba poteka v skupini, na joga blazinah, ki so postavljene v krogu, s svečkami v sredini. Na ta način se zaradi enakomerne oddaljenosti od vaditeljice vsi udeleženci počutijo enake. Zaradi tega lahko vadeči vzpostavijo pristnejše, globlje in iskrenejše odnose, ki temeljijo na medsebojnem spoštovanju in poznavanju drug drugega.

INDIVIDUALNO LAHKO VADBE POTEKAJO TUDI V SOLNI SOBI SKUPAJ S SOLNO TERAPIJO.
Nirvana Fitness je zaradi vsega naštetega revolucionarna kombinacija, ki predstavlja naravni način za zmanjšanje stresa in anksioznosti, kroničnih bolečin ter depresije.

Nirvana Fitness – Mojca Kunaver

YIN JOGA

Yin joga gradi na pasivnem zadrževanju v asanah, kjer sprostimo mišične napetosti. Vsebuje variacije sedečih in ležečih položajev, ki jih ponavadi držimo od 3 do 5 minut. S tem delujemo na vezna tkiva okrog sklepovvezi, kite in mišične ovojnice, ter omogočimo telesu, da sprosti habitualne napetosti.

Z Yin jogo povečamo svojo gibljivost, spodbudimo izločanjem sinovialne tekočine in s tem zaščitimo sklepe, okrepimo vezno tkivo in sprostimo ovojnice po celem telesu. Pri vadbi popolnoma umirimo telo in dih ter prisluhnemo svojim zaznavam, občutjem, čustvom ter umirimo svoj um za meditacijo. Z Yin jogo se naučimo resnično prisluhniti sebi. Je odlična dopolnitev drugim stilom joge ali bolj aktivnim športnim praksam. Je tudi učinkovito orodje pri spopadanju za anksioznost in stres.  
/ Povezava

FUNKCIONALNI PILATES

Je koncept vadbe, ki združuje osnovne pilates vaje in vaje za moč, ki se izvajajo upoštevajoč pravila pilates vadbe. To pomeni, da je vsaka vaja izvedena v anatomskem položaju, ki je prijazen naši hrbtenici in sklepom ter vključuje pravilno dihanje, raztezanje in sproščanje. S funkcionalnim pilatesom pridobimo večje zavedanje lastnega telesa, oblikujemo telo, gradimo na ravnotežju, koordinaciji in ob redni vadbi pridobimo na moči in vzdržljivosti. Primeren je za vse, ki ste željni izzivov, bi radi okrepili mišice telesa, ohranili zdravo hrbtenico in pridobili vsesplošno vitalnost telesa (pilates vaje masirajo tudi notranje organe, zato s Pilatesom dosegamo zdravje telesa od znotraj navzven). S pilatesom se poglabljamo tudi vase, saj izvedba posamezne vaje zahteva veliko koncentracije. S tem dosežemo večje zavedanje lastnega telesa, svojih sposobnosti in meja (do kam lahko gremo). Težavnost vadbe se zato stopnjuje z napredkom posameznika, vaje pa so prilagojene glede na zmožnost vadečega. Zato je vadba primerna tako za začetnike kot tudi tiste, v boljši telesni pripravljenosti. Vaje izvajamo na blazini in vključujejo tudi uporabo pripomočkov (obroč, mala in velika žoga, trak, male uteži, valj), s katerimi intenzivnost vaj še dodatno povečujemo.
/Povezava

AEQ VAJE

AEQ vaje bi na kratko lahko opisali kot najmočnejše transformacijsko orodje, ki spreminja telo iz togega, zakrčenega, usihajočega stanja, v lahkotno in polno življenja. Nekateri jih poimenujejo kar »dinamična meditacija«, saj svoj čas, energijo in vso pozornost namenimo svojemu telesu oz. občutenju giba, ki ga izvajamo.

Pri vajah izboljšujemo povezavo um-telo, izboljšujemo nadzor nad mišicami in iščemo najlažji trenutno možni način izvedbe gibov, ki jih vaja vsebuje. Vaje so enostavne in prijetne, zato jih z užitkom ponavljamo, gibov se zavedamo, to pa sproži željo po učenju in raziskovanju – Do kod? Kako visoko? Kako zmanjšam trud?

Pozornost usmerjamo v občutke, ko občutimo bolečino, se ne sprijaznimo z dejstvom, da tako pač je, saj se staramo, bolečino sprejmemo, zavedamo se, da kaže in opozarja na nered v telesu, le-tega pa lahko pospravimo z zavestnim delom možganov.

Pravilno izvedene vaje v razmeroma kratkem času močno povečajo učinkovitost in odpornost na stresne situacije, z njimi lahko realno ocenimo stanje telesa, dobimo realen občutek moči. Mišice, ki so podzavestno napete, običajno čutimo šibkejše, reakcija večine ljudi pa je, da želijo z treningom dodajati moč. Vendar vzrok šibkosti ni v premalo močni mišici, ampak v preveč utrujeni mišici. Utrujene in trde pa so zaradi amnezije med telesom in umom. Vaje torej omogočajo odpravo in spremembo podzavestnih vzorcev in izboljšajo kontrolo nad gibanjem.

KLJUČ, ki odpira vrata v lahkotnejše, polnejše življenje brez bolečin – tudi v starosti –je v vas samih! 
/ Povezava 

JOGA ZLATA LETA

Joga zlata leta je namenjena vsem, ki se želijo v tretjem življenjskem obdobju posvetiti tudi sebi in narediti več za svoje zdravje. Redna vadba joge lahko upočasni proces staranja in ohranja zdravje in vitalnost do visoke starosti. Vadba je prilagojena gibljivosti vadečih in poteka na stolih.
/ Povezava

PILATES ZLATA LETA

Predstavljamo vadbo, ki je posebej zasnovana za tečajnice v zrelih letih. S specifičnim sistemom dihanja, gibanja in poudarkom na kontroli, varuje hrbtenico in sklepe celotnega telesa. Povečuje gibljivost in razvija moč, izboljšuje koordinacijo in ravnotežje, zmanjšuje verjetnost za urinsko inkontinenco, stimulira povečevanje mineralne gostote zaradi mišičnih obremenitev in posledično preprečuje osteoporozo. Najpomembneje pa je, da vadba spodbuja k učenju zavedanja telesa, kar je izjemnega pomena pri vsakdanjih opravilih in dejavnostih. Drža, mišična kontrola in zavedanje telesa v prostoru, pa je osnova vsakršnega gibanja.

Naše vadbe za starejše so namenjene vsem, ki se zavedajo pomena ohranjanja gibalnih sposobnosti do pozne starosti in so rekreativne narave in od vadečih ne zahtevajo predhodnega športnega znanja.
/ Povezava