Vadbe

JOGA ZLATA LETA

Joga zlata leta je namenjena vsem, ki se želijo v tretjem življenjskem obdobju posvetiti tudi sebi in narediti več za svoje zdravje. Redna vadba joge lahko upočasni proces staranja in ohranja zdravje in vitalnost do visoke starosti. Vadba je prilagojena gibljivosti vadečih in poteka na stolih.

PILATES ZLATA LETA

Predstavljamo vadbo, ki je posebej zasnovana za tečajnice v zrelih letih. S specifičnim sistemom dihanja, gibanja in poudarkom na kontroli, varuje hrbtenico in sklepe celotnega telesa. Povečuje gibljivost in razvija moč, izboljšuje koordinacijo in ravnotežje, zmanjšuje verjetnost za urinsko inkontinenco, stimulira povečevanje mineralne gostote zaradi mišičnih obremenitev in posledično preprečuje osteoporozo. Najpomembneje pa je, da vadba spodbuja k učenju zavedanja telesa, kar je izjemnega pomena pri vsakdanjih opravilih in dejavnostih. Drža, mišična kontrola in zavedanje telesa v prostoru, pa je osnova vsakršnega gibanja.
Naše vadbe za starejše so namenjene vsem, ki se zavedajo pomena ohranjanja gibalnih sposobnosti do pozne starosti in so rekreativne narave in od vadečih ne zahtevajo predhodnega športnega znanja.

NIRVANA

NIRVANA fitnes je nov revolucionaren ter edinstven sistem, ki povezuje pozitivno, relaksacijsko in zdravilno glasbo, ritem, zvok, s kombinacijo Pilates, Jogijskih in funkcionalnih vaj za izboljšanje gibljivosti, moči in oblike telesa ter posebno tehniko in ritmom dihanja.

Ta kombinacija ustvarja učinkovito rešitev za harmoniziranje dandanašnjega hitrega, kaotičnega in stresnega načina življenja.

Skozi vadbo poglobite in ozavestite dihanje, razgibate sklepe, celostno in funkcionalno oblikujete telo, napolnite telo s hormoni veselja, sprostite, revitalizirate, regenerirate telo (anti stres učinek), umirite um in uživate ob zdravilni glasbi z binauralnimi theta vibracijami.

YIN JOGA

Yin joga gradi na pasivnem zadrževanju v asanah, kjer sprostimo mišične napetosti. Vsebuje variacije sedečih in ležečih položajev, ki jih ponavadi držimo 5 minut. S tem delujemo na vezna tkiva okrog sklepov – vezi, kite in mišične ovojnice, ter omogočimo telesu, da sprosti habitualne napetosti.

Z Yin jogo povečamo svojo gibljivost, spodbudimo izločanjem sinovialne tekočine in s tem zaščitimo sklepe, okrepimo vezno tkivo in sprostimo ovojnice po celem telesu. Pri vadbi popolnoma umirimo telo in dih ter prisluhnemo svojim zaznavam, občutjem, čustvom ter umirimo svoj um za meditacijo. Z Yin jogo se naučimo resnično prisluhniti sebi. Je krasna dopolnitev drugim stilom joge ali bolj aktivnim športnim praksam. Je odlično orodje pri spopadanju z anksioznostjo in stresom.

KAJ JE AEQ METODA?

AEQ metoda je odgovor na mnoga vprašanja, ki jih tradicionalne metode in pristopi ne morejo pojasniti ali zanje najti ustrezne dolgoročne rešitve.

AEQ metoda je proces učenja zavedanja sebe, svojih gibov, odločitev in dejanj. Povrne zmožnost, da vi postanete gospodar svojih mišic, telesa, svoje volje in mišljenja. In ko bolje kontrolirate vse to, pričnete kontrolirati tudi nevro-muskulatorni sistem. Ko zavestno sproščate in daljšate svoje mišice, sproščate tudi stres.

Z AEQ metodo varno, nežno, razumsko in dolgoročno odpravljamo VZROKE za kronične bolečine. To je izobraževalni proces, z njim sebe »prekvalificiramo« ter zavestno spremenimo svoje obnašanje, držo in gibanje.. Je aktivna, ne pasivna metoda, je uspešen način čutno-gibalnega organskega učenja, ki nas nauči odpraviti vzroke večine kroničnih bolečin v mišicah in gibalnih omejitev v življenju.

AEQ metoda® je nastala z nadgradnjo klinične somatike (iz lat. clinice znanost o zdravljenju ležečih, ter gr. sôma telo) je preučevanje some, pri čemer soma ni le to, kako sami v prvi osebi dojemamo svoje telo, temveč tudi to, kako ga nadzorujemo. Soma je skupek čutno-gibalnih funkcij, od katerih so nekatere zavestne in hotene (delujejo pod vplivom naše volje) ter smo se jih naučili, druge pa so tiste, ki smo se jih naučili kot otroci, pa nato nanje ‘pozabili’.

AEQ VAJE

AEQ vaje bi na kratko lahko opisali kot najmočnejše transformacijsko orodje, ki spreminja telo iz togega, zakrčenega, usihajočega stanja, v lahkotno in polno življenja. Nekateri jih poimenujejo kar »dinamična meditacija«, saj svoj čas, energijo in vso pozornst namenimo svojemu telesu oz. občutenju giba, ki ga izvajamo.

Pri vajah izboljšujemo povezavo um-telo, izboljšujemo nadzor nad mišicami in iščemo najlažji trenutno možni način izvedbe gibov, ki jih vaja vsebuje. Vaje so enostavne in prijetne, zato jih z užitkom ponavljamo, gibov se zavedamo, to pa sproži željo po učenju in raziskovanju – Do kod? Kako visoko? Kako zmanjšam trud?

Pozornost usmerjamo v občutke, ko občutimo bolečino, se ne sprijaznemo z dejstvom, da tako pač je, saj se staramo, bolečino sprejmemo, zavedamo se, da kaže in opozarja na nered v telesu, le-tega pa lahko pospravimo z zavestnim delom možganov.

Pravilno izvedene vaje v razmeroma kratkem času močno povečajo učinkovitost in odpornost na stresne situacije, z njimi lahko realno ocenimo stanje telesa, dobimo realen občutek moči. Mišice, ki so podzavestno napete, običajno čutimo šibkejše, reakcija večine ljudi pa je, da želijo z treningom dodajati moč. Vendar vzrok šibkosti ni v premalo močni mišici, ampak v preveč utrujeni mišici. Utrujene in trde pa so zaradi amnezije med telesom in umom. Vaje torej omogočajo odpravo in spremembo podzavestnih vzorcev in izboljšajo kontrolo nad gibanjem.

KLJUČ, ki odpira vrata v lahkotnejše, polnejše življenje brez bolečin – tudi v starosti –je v vas samih!

FUNKCIONALNI PILATES

je koncept vadbe, ki združuje osnovne pilates vaje in vaje za moč, ki se izvajajo upoštevajoč pravila pilates vadbe. To pomeni, da je vsaka vaja izvedena v anatomskem položaju, ki je prijazen naši hrbtenici in sklepom ter vključuje pravilno dihanje, raztezanje in sproščanje.S funkcionalnim pilatesom pridobimo večje zavedanje lastnega telesa, oblikujemo telo, gradimo na ravnotežju, koordinaciji in ob redni vadbi pridobimo na moči in vzdržljivosti. Primeren je za vse, ki ste željni izzivov, bi radi okrepili mišice telesa, ohranili zdravo hrbtenico in pridobili vsesplošno vitalnost telesa (pilates vaje masirajo tudi notranje organe, zato s Pilatesom dosegamo zdravje telesa od znotraj navzven). S pilatesom se poglabljamo tudi vase, saj izvedba posamezne vaje zahteva veliko koncentracije. S tem dosežemo večje zavedanje lastnega telesa, svojih sposobnosti in meja (do kam lahko gremo). Težavnost vadbe se zato stopnjuje z napredkom posameznika, vaje pa so prilagojene glede na zmožnost vadečega. Zato je vadba primerna tako za začetnike kot tudi tiste, v boljši telesni pripravljenosti. Vaje izvajamo na blazini in vključujejo tudi uporabo pripomočkov (obroč, mala in velika žoga, trak, male uteži, valj), s katerimi intenzivnost vaj še dodatno povečujemo.

SALSA

v španščini “omaka” je ples, ki zvira s karibskega otoka Kuba ter združuje evropske in afriške plesne vplive. Iz kubanske salse so se pozneje razvili še drugi slogi, kot so portoriški, kolumbijski, newyorški itd. Ti se med seboj razlikujejo po tem, na katero dobo v taktu naredimo korak, po načinu gibanja telesa in po figurah.

Plešemo jo v štiričetrtinskem taktu. V osnovi se pleše s partnerjem, izvajamo pa jo tudi solo (suelta), in v širokem plesnem krogu (rueda de casino).

Ples je sestavljen iz preprostih figur.

Salsa je zelo dinamična in igriva, polna različnih plesnih figur. Dobro vpliva na telesno počutje in razpoloženje, hkrati krepi samozavest in mišice celotnega telesa.  Je idealen recept za premagovanje vsakodnevnega stresa.